فروش روغن دنده صنعتی موبیل

خصوصیات روغن دنده گیربکس موبیل مختلف هستند که در این مطلب به آن پرداخته می شود. یکی از عوامل مهم برای روغن روانی آن باید باشد که در میان چرخ دنده حرکت راحتی داشته باشد و در سرما نیز بتواند به آسانی سیال باشد.

این روغن باید بتواند به صورت طولانی مدت نیز سیالی و روانی خود را حفظ نماید همچنین باید فشار پذیری و قدرت تحمل پذیری بالایی داشته باشند که برای این کار از مواد افزودنی به روغن استفاده می شود که به اصطلاح به آنها تقویت کننده نیز می گویند. ویژگی دیگر آن ضد خوردگی و ضد سایش می باشد

که به خاطر این خصوصیت در مواجه با فلزات نباید باعث خوردگی و فرسایش آنها شود مخصوصا چرخ دنده ها که رابطه مستقیم با روغن دارند.روغن دنده صنعتی موبیل مدل های زیادی دارد راهنمای انتخاب روغن دنده بسیار راحت است مشخصات روغن دنده صنعتی بسیار با لا است توزیع روغن دنده موبیل بسیار راحت است

فروش روغن دنده صنعتی موبیل

عملکرد روغن دنده صنعتی موبیل

عملکرد روغن دنده صنعتی موبیل همچنین به دلیل اینکه از نظر شیمیایی واکنش نشان نمی دهند و با دیگر آلیاژ ها سازگار هستند که موجب می مدل شود فرمول تشکیل خود را حفظ نمایند و ایجاد آسیب در فلز مربوطه نشود. مورد دیگر در مورد روغن دنده آبگیری آن است که باید بتواند به راحتی از آب و یا مواد اضافی جدا شود و در مواقع لزوم بتوان از این خاصیت روغن بهره برد همچنین با قطعات کاربردی و به کار رفته نیز سازگار باشد از جمله آب گیر و کاسه نمدی که وجود دارد.

چسبندگی روعن نیز مهم است که در حد مناسبی باشد و اگر کم باشد در مواقع لزوم و بالا رفتن از مسیرهای سربالا دچار مشکل و روغن سوزی می شود.عملکرد روغن دنده موبیل بسیار بالا است

راهنمای انتخاب روغن دنده صنعتی

راهنمای انتخاب روغن دنده صنعتی با توجه به استفاده از روغن دنده گیربکس در داخل ماشین و تماس مستقیم این محصول با قطعات متحرک داخل آن، این روغن باید دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد، که در ادامه به بیان برخی از خصوصیات روغن دنده موبیل می پردازیم، لطفا با ما همراه باشید. این محصول در داخل جعبه دنده قرار می گیرد و قطعاتی که در این بخش وجود دارند همگی فلزی می باشند، پس روغن دنده باید همخوانی و سازگاری بسیار زیادی با انواع و اقسام فلزات مانند فولاد و آلیاژهای مس دار داشته باشد. این روغن باید بتواند یک لایه روانکاری ماندگار و دائمی بر روی قطعات ایجاد کند،

پس باید میزان مقاومت و پایداری این روغن خیلی زیاد باشد و در اثر کار کردن از بین نرود، اکسید نشود یا حالت آن سفت نشود و روان بودن خود را از دست ندهد. تحمل بار: این محصول باید بتواند بار و فشار خیلی زیاد را بر روی خود تحمل کند، تا میزان سایش و فرسایش موجود در بین چرخ دنده ها و قطعات متحرک داخل جعبه دنده را به حداقل ممکن برساند و این ویژگی بر اساس مواد افزودنی موجود در داخل این محصول تعیین می گردد.

گرانروی روغن: یکی دیگر از خصوصیات این محصول، میزان گرانروی و غلظت آن است که موجب می شود به خوبی بتواند یک لایه روانکاری بر روی قطعات ایجاد کند و در دمای بالا، در سرعت زیاد و در اثر فشار بر جای خود بماند و به خوبی به تمام قسمت های داخلی چرخ دنده ماشین هم منتقل شود. ضد زنگ بودن روغن دنده: این محصول باید خاصیت ضد زنگ و ضد خوردگی داشته باشد، تا به قطعات فلزی داخل ماشین آسیبی وارد نکند و در دراز مدت موجب اکسید شدن، سیاه و خرد شدن آن ها نگردد.

مشخصات روغن دنده صنعتی موبیل

مشخصات روغن دنده صنعتی موبیل جالب است بدانید روغن دنده ها یا همان روغن های هیدرولیک جزو مهم‌ترین روانساز های هستند که در انواع خودرو های سواری و سنگین از آنها استفاده می شود و این محصولات وظیفه روان کار کردن چرخ دنده ها و قطعات متحرک موجود در سیستم های انتقال قدرت خودرو ها را بر عهده می گیرند و به همین دلیل انتخاب روغن دنده صنعتی مناسب و استفاده صحیح و تعویض به موقع این روانکار ها جزو مهم ترین روش ها برای محافظت و نگهداری و افزایش طول عمر جعبه دنده انواع خودرو ها می باشد.

تنوع عرضه روغن دنده ها در بازار بسیار زیاد است و این محصولات بر اساس استفاده از متریال ها و مواد اولیه متنوع تولید می‌ شوند و به همین دلیل زمان تعویض آنها و همچنین کیفیت و عملکرد این محصولات باید کاملاً متفاوت می‌باشد و به همین دلیل باید خرید انواع روغن دنده صنعتی راهنمایی ها توجه شود. از مهمترین راهنمایی ها برای انتخاب روغن دنده صنعتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

توجه به خواص روغن دنده ها: همان طور که اشاره کردیم این محصولات به نحوی طراحی می شوند که در شرایط عملیاتی سخت ویژگی های متفاوتی را از خود به نمایش می‌ گذارد و حتماً باید بر اساس شرایط خودرو و حتی نوع منطقه که از خودرو استفاده می شود، این روغن دنده ها انتخاب شوند. گرانروی مناسب روغن دنده: به جرأت می‌توان گفت گرانروی روغن دنده ها جزو مهمترین پارامتر های تعیین کننده کیفیت آنهاست

که در واقع باید در زمان خرید و انتخاب این محصولات مورد توجه قرار بگیرد. روغن دنده ها باید به اندازه کافی مایع باشند تا به راحتی در مسیر جعبه دنده ها حتی در زمانی که هوا سرد است گردش داشته باشند. روغن دنده های با کیفیت گرانروی مناسبی به خود اختصاص می‌ دهند و در سرعت ها و فشارهای بالا با تشکیل لایه های روغنی تمامی سطوح روان کننده را تضمین می نمایند. گرانروی مناسب و متناسب با این نوع روغن دنده ها باعث ایجاد اطمینان از ایمنی دنده ها و کارکرد بدون صدای آنها می باشد. توجه به پایداری برشی این محصولات: روغن دنده های با کیفیت باید بتوانند در کارکرد های طولانی مدت گرانروی خود را حفظ نمایند.

توزیع روغن دنده صنعتی موبیل

توزیع روغن دنده صنعتی موبیل عرضه روغن دنده گیربکس موبیل به صورت مستقیم توسط توزیع کننده ها انجام می شود و از تولید کننده می توان خرید کرد که برای این کار و به روش مستقیم افراد به فصای مجازی و سایتهای فروش این روغن مراجعه می نمایند و محصول مورد نظر را خریداری می کنند.

همچنین می توانید با مراجعه با سایتهای فروش از اینکه بخواهید حصوری خرید نمائید معاف می شوید و از ترافیک و سایر عوامل نیز در امان خواهید بود و به دور از حاشیه یک خرید مستقیم و سریع انجام می شود که این از مزایای خرید اینترنتی محسوب می شود. خرید عمده نیز به روش اینترنتی امکان پذیر می باشد و انواع روعن گیر بکس قابل مشاهده هستند که قیمت آنها نیز در سایت درج شده است و افراد تنها با چند کلیک به روغن دسترسی خواهند داشت که هم از کیفیت بالایی برخوردار است و هم قیمت مناسبی را دارا می باشد بنابراین عرضه روغن دنده موبیل از طریق فروشگاه های مجازی به نفع هر دو طرف می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما